مدیرکل کتابخانه‌های سمنان؛
تابناک سمنان: محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: ۶ شرکت‌کننده از استان به مرحله نهایی هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور راه یافتند.
کد خبر: ۹۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 13 February 2021

Image result for جشنواره مروجان کتابخوانی کشور

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان روز شنبه به رسانه ها گفت: جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر ساله با همکاری و همراهی گروه ها، نهادها و تشکل های غیردولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هفتمین دوره این جشنواره از شهریور 99 شروع به کار کرد افزود:پس از ارسال آثار افراد و گروه های متقاضی ۹۰۶ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و طی ۲ مرحله داوری ۷٣ نامزد راه‌یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف انتخاب شدند.
محمد طاهریان گفت: این بخش‌ها شامل "گروه‌ها و نهادهای غیردولتی،  نشان استمرار، امامان جماعت و کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افراد، نگاه ویژه و بین الملل" است  که ۶ نفر از استان سمنان از منتخبان این بخش‌ها هستند.
طاهریان افزود: سیده نجمه سیادتی، الناز عسگریان و مریم خانجانی از شهرستان مهدی شهر، عطیه آقاحسینی و ملیحه آقاحسینی از شهرستان شاهرود و مطهره پیمانخواه از شهرستان سمنان به مرحله نهایی راه یافتند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه تعدادی از برگزیدگان از کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی استان هستند اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار